2010 m. gegužės 28 d., penktadienis

Aš esu kedofilas ir nebijau to pasakyt

Visi dabar Lietuvoje kalba ir ginčijasi apie tai, kas visiems ir taip aišku. Vieni vadinasi kedofilai, kiti pedofilai. Kaip masiškai juodina žmones galima pasižiūrėt.

Aš viena pasakysiu: visose pedofilijos bylose būna tik vienas svarbus įrodymas – tai vaiko liudijimas dėl prievartavimo. Visi kiti įrodymai būna antros eilės. Pasidomėkit kas yra pedofilija ir kaip yra daromi tyrimai normaliose šalyse. Čia jokių abejonių nėra. Kokie vaiko primokymai? Vaikai tokiam amžiuj nemoka meluot, o fantazijas lengva atskirt, nes jos nesisieja su realiais daiktais, realiom vietom. Kai vaikas nemeluja, jis kalba apie tam tikrą laiką, tam tikrą vietą su detalėmis. Tuo šitai skiriasi nuo fantazijos.

Mano pusseserę 16 metų išprievartavo tarpuvartėje 2004 pyderas iš gretimo namo. Kai nunešė pareiškimą į policiją, tai jai pasakė “reikėjo atsipalaiduot ir pajaust malonumą, ne tokia graži esi, kad rinktumeisi”. Kai Drąsius Kedys nuėjo į prokuratūrą, jo paklausė “ar tu pats tai matei”. Žmogus buvo naivus kaip ir aš. Tikėjo teisingumu. Bet aš pabėgau iš Lietuvos. Kaip ir mano puskė, kuri nusprendė, kad geriau mesti bylą. Tą pyderą mes patikojom tarpuvartėje patys ir supyzdinom. Bet puskė pabėgo iš Lietuvos. Aš dabar irgi pabėgau. O Drąsius Kedys kovojo ir siekė teisingumo. Dabar niekas nesužinos, ar jis šaudė, ar jį tiesiog pagrobė ir nužudė už tai, kad jis tikėjo teisingumu.

Žmonės nebūkit akli. Pedofilams vaikus pardavinėja kekšės ir chroniai. Vienos galvoja kad tai nieko blogo, nes pačios taip elgiasi. Kiti turi alkoholiu užpiltas smegenis ir jiems nusispjaut.

Aš paskui parašysiu daugiau pastebėjimų, kurie gal truputį atskleis kas dedasi iš tikrųjų, nors spauda apie tai nekalba.

1 komentaras:

  1. mldc kad supyzdinai ta pydera, reikia daugiau tokiu teisingu zmoniu kaip tu. Laikaisi bratucha

    AtsakytiPanaikinti