2010 m. gegužės 28 d., penktadienis

Teisybės gabalėlis

Aš kai šitą dainą išgirdau, aš apsiverkiau. Man negėda tai pasakyt. Aš žinau, kad pasilikę Lietuvoje dauguma to nesupras. Bet supras kiti, kam reikia. Aš neverkiau nuo mokyklos, o dabar apsiverkiau, ėmiau kūkčiot. Tai yra apie mane. Ir apie jus.

Aš šiandien labai daug rašau nes tik atidariau šitą blogą ir noriu parašyti viską, ką galvoju. Mano galvoje labai daug minčių ir aš jų nespėju užrašinėt. Aš taip ilgai gyvenau be interneto, be bendravimo, dabar aš noriu parašyti apie viską, bet labai daug dalykų, kurių negaliu išreikšti…

1 komentaras:

  1. Labas, visada gali rasyiti mums. Mes administruojame portala emigrantams. Emigrants.LT Jei turi idomiu minciu, ideju straipsniu ir t.t. rasyk mums. Kontaktus rasi musu portale. Siandien, kaip ir kiekviena treciadieni dar bus ir Radijo Transliacija internetu. Musu laida emigrantams. Mums reikia tokiu uzsidegusiu zmoniu, pasiektumem daug daugiau kartu. Emigrants is klipo virsuje :)

    AtsakytiPanaikinti